2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
برای رفع بوی بد دهان چه باید کرد؟

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 1
بازديد ديروز : 1
كل بازديدها : 1717

دیگر امکانات


زیره

دانه‌ای معطر و ضدنفخ است که در آشپزی و پزشکی کاربرد دارد و برای از بین بردن بوی بد دهان ، بسیار مفید است. همچنین زیره درمانی برای رفع سوءهاضمه است. مصرف آن به کسانی که سوءهاضمه دارند پیشنهاد می شود. زیره به علت خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد، با رادیکال های آزاد مبارزه می کند، به همین دلیل ضد سرطان است.


آویشن

اساساً ضدعفونی کننده و خلط آور است از این رو برای درمان سرماخوردگی،سرفه‌های خشک، سیاه‌سرفه و التهاب دستگاه تنفس بسیار مؤثر است. همچنین برای درمان پیچش روده و اسهال و اسپاسم عضلانی نیز مفید واقع می شود. روغن های فرّار آویشن خاصیت ضدنفخ دارد.

دمنوش آویشن، خاصیت ضد میکروبی دارد و از رشد باکتری های مضّر در دستگاه گوارش جلوگیری می کند. همچنین دمنوش زیره کلسترول و فشار خون را نیز تنظیم می کند.


زنیان

برای درد معده و تسکین دستگاه گوارش استفاده می شود و مؤثر برای لاغری هست.عصاره ی این گیاه اثر مثبت بر مجاری عبور هوا دارد و برای افرادی که از آسم رنج می برند و یا مشکلات تنفسی دارند بسیار مفید است.

از دیگر خواص این گیاه می توان به سرعت بخشیدن به هضم غذا، بهبود سوء هاضمه و نفخ و کاهش حالت تهوع، اشاره کرد. زنیان همچنین بهبود دهنده زخم معده نیز می باشد.